Postanowienia ogólne
- Niniejsze Warunki rezerwacji stanowią integralną część umowy krótkotrwałego najmu Apartamentu zawartej między Gościem a Usługodawcą.
- W ramach umowy najmu Usługodawca zobowiązuje się przygotować oraz udostępnić Apartament w uzgodnionym terminie zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji, w zamian za ustalone wynagrodzenie.
- Niniejsze warunki korzystania z apartamentów stanowią integralną część umowy najmu Apartamentu, zawartej pomiędzy Gościem a firmą Holiday City Natalia Woźniak , 78-100 Kołobrzeg, ul. Sienkiewicza 28 C / 9, Nip : 967 110 80 48, będąca stroną umowy najmu na pobyt wypoczynkowy, turystyczny.
Rezerwacja
- Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy najmu, Klient zobowiązuje się zapoznać z treścią niniejszego Regulaminu. Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu.
- Rezerwacji można dokonywać przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego. W takim przypadku zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Aktualny oferta Apartamentów do krótkotrwałego, turystycznego wynajmu wraz z ich szczegółowym opisem znajduje się na stronie www.holidaycity.pl
- Rezerwacji Apartamentu Klient może dokonywać w następujący sposób:
5. Klient po dokonaniu rezerwacji Apartamentu poprzez system rezerwacyjny on-line, drogą elektroniczną , lub dokonując rezerwacji telefonicznie, otrzyma na swoją elektroniczną skrzynkę pocztową e-mail potwierdzenie dokonanej rezerwacji (numer rezerwacji, data pobytu, cena rezerwacji, adres apartamentu, sposób płatności, warunki anulacji rezerwacji zgodnie z wybraną ofertą na stronie www.holidaycity.pl., oraz inne informacje dotyczące zakwaterowania.
W przypadku nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji, Klient powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo z Holiday City.
6. Rezerwacji Apartamentu można dokonywać na okres, co najmniej 2 dni, co stanowi też minimalny czas trwania umowy najmu. Okres minamalny wynajmu jest jednak uzależniony od terminu pobytu, który jest zmienny.
7. W myśl przepisów: Ustawa z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r., poz. 1606) – tzw. Ustawa o ochronie małoletnich. 2. Ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. 2016 poz. 862), Holiday City ma prawo do identyfikacji dziecka przebywającego w apartamencie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa. Personel ma prawo w myśl obowiązujących przepisów zweryfikować tożsamość dziecka, tożsamość osoby dorosłej oraz poprosić o potwierdzenie relacji zachodzących między dzieckiem a osobą dorosłą. Jeżeli opiekę nad dzieckiem sprawuje inna osoba niż opiekun prawny, należy posiadać pisemne oświadczenie rodziców / opiekunów prawnych o oddaniu pod pieczę dziecka wskazanej osobie.
Zmiany lub anulowanie rezerwacji przez Holiday City
- Zmiana rezerwacji przez firmę Holiday City jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wynajęcie apartamentu, przez siłę wyższą rozumie się: kataklizm przyrody , pożar, oraz pozbawienie apartamentu przez dostawcę: prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas Holiday City zaproponuje Gościowi pobyt w innym terminie albo odstąpienie od umowy i zwrot wpłaconych środków.
- Holiday City zastrzega sobie możliwość, w przypadku awarii lub zdarzeń losowych w apartamencie, udostępnienie apartamentu zamiennego o parametrach podobnych do zarezerwowanego apartamentu. W przypadku braku zgody na zamianę apartamentu umowa ulega zmianie a firma Holiday City ma obowiązek zwrotu Gościowi pobranej kwoty.
Zmiany lub anulowanie rezerwacji przez klienta
- Zmiana terminu rezerwacji/ apartamentu jest warunkowana dostępnością innego wybranego terminu i/lub apartamentu przez Klienta.
- Przy dokonaniu zmiany terminu cena wynajmu może ulec zmianie w zależności od cen, które są uwarunkowane podziałem sezonów cenowych.
- Zmian w rezerwacji Klient może dokonać do 14 dni przed planowanym przyjazdem, ale tylko w przypadku kiedy zmiana jest możliwa.
Płatność
Gość może dokonać płatności za pobyt na jeden z poniższych sposobów:
- Przelewem internetowym poprzez system płatności na stronie www.holidaycity.pl (może obowiązywać dodatkowa opłata)
- Przelewem bezpośrednim na rachunek bankowy Holiday City
- Kartą płatniczą – poprzez system płatności na stronie www.holidaycity.pl
- Gotówką - tylko w przypadku opłacenia opłaty uzdowiskowej
- Kaucja zwrotna jest obowiązkowa do uiszenia przelewem tradycyjnym w wysokości 400 złotych na 7 dni przed planowanym przyjazdem- zwrot następuje przelewem na ten sam numer konta z którego została opłacona kaucja do 7 dni po wyjeździe. W przypadku braku wpłaty kaucji klient nie otzryma w dniu przyjazdu instrukcji zameldowania.
Ceny
- Wszystkie ceny oferowane przez Holiday City są wyrażone w PLN i zawierają aktualnie obowiązujący podatek VAT.
- Obliczenie należności za zarezerwowane usługi następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji Cennikiem.
- Opłaty za media (woda, gaz, prąd, ogrzewania) są wliczone w koszt pobytu.
- Opłata nie obejmuje dodatkowych usług takich jak: dodatkowa wymiana bielizny pościelowej oraz ręczników, pobyt zwierzęcia ( tylko psów do 5 kg, całkowity zakaz innych zwierząt ), sprzątanie podczas pobytu tylko na życzenie Gościa , wstawienia łóżeczka turystycznego na życzenie itp.
- Na życzenie Gościa Holiday City może wystawić fakturę, za uprzednim zaznaczeniem takiego życzenia wraz z podaniem danych do faktury.
- Atrakcje dodatkowe w niektórych obiektach oferowane w ramach pobytu tj. : basen zewnętrzny, basen kryty, sala zabaw dla dzieci, siłownia są traktowane jako bez kosztowy dodatek do pobytu. W przypadku awarii, czasowego wyłączenia atrakcji / sezonowego wyłączenia atrakcji nie stanowią one podstawy do zmiany ceny.
Zasady pobytu
- Doba hotelowa rozpoczyna się standardowo o godz. 16:00 dnia przyjazdu i trwa do godz. 10:00 dnia wyjazdu.
- Gość zobowiązany jest do powiadomienia Holiday City o godzinie swojego przyjazdu najpóźniej na 1 dzień przed datą przyjazdu. Powiadomienia można dokonać telefonicznie lub mailowo.
- Zameldowanie odbywa się na zasadzie przesłania instrukcji zameldowania na wskazany numer telefonu w rezerwacji ( osoba rezerwująca otrzyma w dniu przyjazdu kod do skrytki/ lub do zamka elektronicznego, oraz kod do budynku ). Wszelkie szczegóły zameldowania i przekazania kluczy wysyłane są wraz z potwierdzeniem rezerwacji drogą elektroniczną przez pracownika Holiday City, oraz są uzgadniane telefonicznie.
- Konkretna godzina wyjazdu i zwrot kluczy ustalane są z pracownikiem Holiday City dzień przed planowanym zakończeniem pobytu. Gość zobowiązany jest pozostawić obiekt w stanie niepogorszonym w stosunku do stanu, w którym go otrzymał.
- Gość zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z apartamentu jakichkolwiek jego elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do apartamentu.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia I urządzeń technicznych powstałe z jego winy, lub osób go odwiedzających. W tym przypadku Holiday City zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty (do tej kwoty zalicza się również potrzeba przekwaterowania następnego gościa, jeśli apartamentu nie uda się przywrócić do poprzedniego stanu do czasu jego przyjazdu), oraz do obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
- Gość jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien drzwi wejściowych, natomiast przy wyjeździe do schowania bezpiecznie kluczy do skrytki na klucze, jeśli apartament posiada zamek elektroniczny Gość jest zobowiązany do pozostawienie kluczy z pilotem do bramy na stole w apartamencie.
- Gość otrzymuje 1 komplet kluczy do apartamentu. W przypadku zgubienia kluczy Gość zostaje obciążony kwotą w wysokości wartości opłaty za wymainę zamków, oraz poniesienie kosztów za dorobienie innych kluczy lub też pilota do wjazdu na Osiedle
- Gość jest zobowiązany do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach 22:00 do 07:00 zabronione jest wszelkie zachowanie zakłócające wypoczynek mieszkańców. W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Holiday City z powodu zachowania Gościa w apartamencie osoba reprezentująca Holiday City ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
- Gość zobowiązany jest do nieprzetrzymywania określonych zwierząt w apartamencie, chyba że uzgodniono inaczej z Holiday City.
- Gość zobowiązny jest po przyjeździe do apartamentu o zgłoszenie wszelkich wad, usterek, zniszczeń do 5 godzin od zameldowania. Zgłoszenia należy dokonać poprzez wiadomość sms na numer telefonu + 48 667 843 076.
- W przypadku rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym regulaminie Holiday City ma prawdo do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi w asyście Policji. W takim przypadku klient nie otrzyma zwrotu pieniędzy za nie wykorzystane doby zgodnie z terminem jego rezerwacji.
- Holiday City nie ponosi odpowiedzialności prawno-cywilnej z tytułu roszczeń w przypadku zajścia nieszczęśliwych wypadków, obrażeń ciała lub śmierci Gości, lub osób trzecich na terenie apartamentu w okresie pobytu Gościa. Firma Holiday City jest w pełni zwolniona z takiej odpowiedzialności.
- Holiday City nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w apartamencie.
- W trakcie pobytu liczba osób nocujących w obiekcie nie może przekraczać liczby osób wskazanej w rezerwacji. W razie naruszenia tego punktu Holiday City ma prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji lub nałożyć karę w wysokości 1000PLN/doba.
- Holiday City nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z: pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od firmy Holiday City, dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
- W apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, w tym papierosów elektronicznych, palenia kadzideł, oraz świeczek – za jego złamanie Gość zostaje obciążony kwotą 1000 PLN.
- Gość zobowiązany jest do zgłoszenia pracownikowi Holiday City niezwłocznie wszelkich usterek występujących podczas jego pobytu.
- W dniu przyjazdu klient otrzymuje w instrukcji zameldowania telefon alarmowy do Holiday City, który służy tylko w przypadku zgłoszenia pilnych awarii uniemożliwiący dalszy pobyt w Lokalu.
- Gościom Apartamentu zabrania się wynoszenia poza Lokal przedmiotów stanowiących wyposażenie Lokalu.
- Przedłużenie pobytu należy zgłosić najpóźniej do godz. 14:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie pobytu nastąpi wyłącznie w miarę dysponowania wolnymi apartamentami. Nieuzgodnione przedłużenie godziny wyjazdu Gościa równoznaczne jest z zapłatą za kolejną dobę.
Umowa najmu
Umowa najmu zawarta pomiędzy Holiday City obejmuje tylko i wyłącznie wynajem apartamentu. Dojazd wyżywienie oraz organizacja czasu pobytu leży wyłącznie w gestii Gościa.
Zwierzęta domowe
Holiday City dopuszcza pobyt z psem mającym maksymalnie 5kg, tylko w wybranych apartamentach. W celu ustalenia konieczny jest kontakt telefoniczny lub poprzez pocztę elektroniczną. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez zwierzę. Opłata za pobyt zwierzęcia wynosi 50 PLN za dobę.
Całkowity zakaz pobytu ze zwierzętami obowiązuje w obiektach Solny Resort.
Za nie zgłoszenie pobytu psa klient zostanie obciążony karą w wysokości 1000 PLN.
Życzymy udanego pobytu!