Oferta zawiera:
Wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 30% wartości rezerwacji. W przypadku anulacji rezerwacji wpłacony zadatek jest bezzwrotny.
Pozostałą kwotę 70% wartości rezerwacji, należy uiścić najpóżniej na 2 dni przed przyjazdem. Przed przyjazdem opłacić należy również koszt obsługi, który jest określony zgodnie z warunkami rezerwacji.
Holiday City zastrzega sobie prawo do zatrzymania zadatku w wysokości 100% całości kosztów rezerwacji, jeśli Klient zrezygnuje z zamówionego pobytu niezależnie od przyczyny lub nie wykorzysta zamówionej usługi w terminie (no-show).
Numer konta do wpłaty :
Holiday City Natalia Woźniak
ING BANK ŚLĄSKI S.A. PL 35 1050 1559 1000 0092 7812 1208
SWIFT KOD : INGBPLPW
Dodatkowo płatne obowiązkowo przy każdej rezerwacji :
koszt obsługi - opłata jednorazowa: 300,00 złotych / pobyt PŁATNE PRZELEWEM PRZED PRZYJAZDEM
opłata klimatyczna - 6,20 zł od osoby za dobę, PŁATNE NA MIEJSCU GOTÓWKĄ
Powyższe dodatkowe koszty są ujęte w całkowitej cenie pobytu w podsumowaniu.
kaucja zwrotna płatna przelewem w wysokości 400 zł przed przyjazdem. (Informacje zostaną przesłane droga mailową przed przyjazdem) ZWROTU DOKONUJEMY PRZELEWEM DO 7 DNI PO WYJEŹDZIE.
1. Na osobę fizyczną (imienną) tylko na podstawie paragonu.
2. Na firmę, tylko jeśli rezerwując podadzą Pańastwo taką informacje i dane faktury. Mamy obowiązek wystawiać paragony w dzień sprzedaży,
Ważne informacje
W celu odebrania kluczy, prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikiem Holiday City, najpóźniej dzień przed przyjazdem pod numerem tel : + 48 667 843 076.
W dniu przyjazdu każdy Gość otrzymuje sms na wskazany numer telefonu w rezerwacji z instrukcją do samodzielnego zameldowania.
Opłata klimatyczna jest płatna podczas pobytu gotówką.
Zakwaterowanie odbywa się od godz. 16:00, wymeldowanie do godziny 10:00, ewentualne prośby o zmianę tych godzin prosimy uzgadniać z pracownikiem Holiday City.
Biuro znajduje się przy ul. Jagielońskiej 1 w Kołobrzegu.
UWAGA! W ZWIĄZKU ZE ZMIANĄ PRZEPISÓW PRAWA, BĘDZIEMY MOGLI WYSTAWIĆ PAŃSTWU FAKTURĘ:
1. Na osobę fizyczną (imienną) tylko na podstawie paragonu.
2. Na firmę, tylko jeśli rezerwując podadzą Państwo taką informację i dane faktury. Mamy obowiązek wystawiać paragony w dzień sprzedaży. W związku z tym, jeśli zapłacą Państwo podczas rezerwacji, a nie podadzą informacji o potrzebnej fakturze, NIE BĘDZIEMY W STANIE WYSTAWIĆ FAKTURY.
Die Buchung kann spätestens 5 Tage vor Anreise kostenfrei storniert werden kostenfrei storniert werden. Im Falle einer Stornierung wird die geleistete Vorauszahlung innerhalb von 7 Tagen zurückerstattet. Bei Nichtanreise oder Überschreitung der Stornofrist wird eine Entschädigungspauschale in Höhe von 30% des Gesamtbetrags berechnet berechnet. Bitte geben Sie Ihre Kreditkartendaten an oder bezahlen Sie den Betrag im voraus, um die Buchung zu garantieren.
Free parking for Guests all year round – no reservation required.
The only exception is Solny Resort, Indu facility – apartments do not offer parking.
Solny Resort facility offers the possibility to rent parking on site at 30 zł/day.
Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie. Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Holiday City Natalia Woźniak, Sienkiewicza 28c/9, 78-100, Kołobrzeg, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in vornehmen.